I POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. W regulaminie posługujemy się pojęciami, którym nadaliśmy określone znaczenie.

a) inkrebel.pl, INKrebel, sklep, my, naszym – właściciel i podmiot odpowiedzialny za dystrybucję i sprzedaż towarów zamieszczonych na niniejszym portalu, działający pod nr NIP 6182180352 i REGON 382244140

b) Klient, Kupujący, Ty – każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która składa zamówienie w naszym sklepie internetowym www.inkrebel.pl. Zakupu w sklepie można dokonywać po założeniu konta lub też bez rejestracji.

2. Regulamin ma na celu poinformować cię o zasadach na jakich prowadzimy sprzedaż za pośrednictwem sklepu internetowego pod adresem www.inkrebel.pl oraz przysługujących ci możliwościach.

3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży produktów, które oferujemy.

4. Produkty ze sklepu internetowego www.inbrebel.pl można nabyć przez naszą stronę internetową bądź też u naszych partnerów.

5. W sklepie internetowym www.inkrebel.pl nie prowadzimy sprzedaży hurtowej. Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, bądź też spotkaniem z naszym przedstawicielem, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu

6. Zanim zrobisz zakupy w naszym sklepie zapoznaj się najpierw z regulaminem.

7. Postanowienia Regulaminu nie naruszają praw przysługującym Konsumentom na podstawie ogólnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz przepisów Kodeksu Cywilnego

II Przedmiot sprzedaży

1. Przedmiotem sprzedaży są produkty posiadające cenę, które prezentujemy na naszej stronie www.inkrebel.pl

2. Jesteśmy dumni z faktu, że w naszym sklepie internetowym, możemy oferować ci fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych  i prawnych oraz legalnie wprowadzone na rynek polski produkty najwyższej jakości.

3. Chcemy się dla was stale rozwijać, dlatego na bieżąco aktualizujemy ofertę produktów, które prezentujemy na stronach WWW naszego sklepu. Aktualna oferta jest bieżącą i jedyną ofertą sprzedaży na naszej stronie.

III Płatności

1. Ceny wszystkich produktów w naszym sklepie internetowym dotycząc pojedynczego produkty zgodnego z nazwą i opisem oraz są wyrażone  w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu jego przesyłki.

2. Za zamówienie możesz zapłacić na kilka sposobów, w zależności od  sposobu dostawy, jaki wybierzesz, oraz formy płatności. Poszczególne formy oraz ich warianty, różnią się od siebie ceną, którą możesz sprawdzić w koszyku zamówienia.

a) przesyłka na wskazany adres
– przelew bankowy
– przelew tradycyjny
– za pobraniem

b) do paczkomatu
– przelew bankowy

c) odbiór osobisty
– przelew bankowy
– płatność gotówką przy odbiorze

3. Ochrona środowiska ma dla nas kluczowe znaczenie dlatego wystawiamy faktury w formie elektronicznej i przesyłamy je na podany przez Ciebie adres mailowy. Na twoją prośbę, możemy jednak wystawić fakturę w formie papierowej. Zaznacz to wyraźnie w formularzu zamówienia.

4. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędne dane, które podasz nam do realizacji twojego zamówienia.

5. Każdą fakturę elektroniczną będziemy przesyłać na wskazany przez ciebie w zamówieniu adres e-mail. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na rozróżnieniu miejsca do wpisania danych i adresu do przesyłki towaru oraz wystawienia faktury – mogą być one inne. Wszelkie zmiany przed nadaniem przesyłki z naszej strony można zgłaszać na adres mailowy biuro@inkrebel.pl w tytule wpisując ZMIANA.

6. Możemy pobierać dodatkowe opłaty za realizację transakcji, przy użyciu niektórych sposobów płatności oraz form dostawy. Poinformujemy cię o takiej ewentualności w trakcie wyboru tych opcji. Opłata ta jest równa kosztom realizacji transakcji oraz podjęcia dodatkowych kosztów z ich tytułu. Wszystkie kwoty, transportu również, są wyrażone w wartości brutto. Ile wynosi opłata, widzisz każdorazowo w podsumowaniu zamówienia przed zawarciem umowy.

IV Realizacja zamówienia oraz funkcjonowanie sklepu internetowego

1. Zamówienia w naszym sklepie internetowym możesz składać wyłącznie poprzez witrynę internetową www.inkrebel.pl. Możesz to robić rejestrując u nas swoje konto bądź też bez zakładania konta.

2. Jako Klient naszego sklepu internetowego możesz:

a) robić w nim zakupy i korzystać z indywidualnych rabatów
b) uczestniczyć w promocjach i konkursach
c) zapisać się do newslettera by być zawsze na bieżąco z nowościami

3. Zachęcamy cię jednak do założenie u nas swojego konta klienta, co oprócz powyższych, niesie za sobą wiele dodatkowych udogodnień:

a) możesz śledzić swoją aktywność w naszym systemie
b) mieć wgląd do swojej historii zamówień
c) po podaniu nam swoich danych teleadresowych, będą się one same wczytywały podczas kolejnych zamówień. Nie musisz ich wpisywać ręcznie.
d) posiadając nick klienta, kontakt z nami staje się o wiele sprawniejszy

4. Rejestracja konta następuje po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól formularza rejestracyjnego, akceptacji regulaminu oraz zgody na dobrowolne założenie konta.

5. W dowolnym momencie, bezpłatnie możesz usunąć swoje konto użytkownika, tym samym rozwiązując wcześniej zawartą z nami umowę o świadczeniu przez nas usług niezbędnych do realizacji usług. W tym celu napisz nam stosowny mail z prośbą o usunięcie konta wraz z twoim loginem, adresem mailowym oraz hasłem do konta pod adres biuro@inkrebel.pl

6. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym w jaki sposób korzystamy z twoich danych osobowych do świadczenia usług, zapraszamy pod adres www.inkrebel.pl/polityka-prywatności

7. Podanie danych osobowych podczas rejestracji lub składania zamówienia jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji umowy sprzedaży, którą z nami zawierasz. Bez tych danych nie bylibyśmy zdolni zrealizować i przesłać na podany przez ciebie adres, twojego zamówienia. Oczywiście masz prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania.

8. Możliwe, że z czasem jak będziemy rozwijać naszą stronę internetową i firmę, będziemy chcieli wprowadzić pewne zmiany w regulaminie i samym sposobie działania strony. Zostaniesz o tych zmianach poinformowany z 7 dniowym wyprzedzeniem.

9.  Aby zrobić zakupy w naszym sklepie internetowym:

a) zapoznaj się z regulaminem sklepu
b) zapoznaj się z treścią oferty danego produktu
c) dodaj wybraną liczbę produktów do koszyka
d) po przejściu na stronę koszyka możesz zawsze wrócić do dalszych zakupów
e) wybierz sposób dostawy
f) wybierasz sposób płatności
g) podaj dane do wysyłki produktu, bądź też zaloguj się do swojego konta – dane uzupełnią się same
h) zapoznajesz się z podsumowaniem zamówienia sprawdzając czy nie ma tam błędów
i) złóż zamówienie przy użyciu przycisku „Kupuję i płacę”
j) w zależności od wyboru przez ciebie formy płatności oraz dostawy komunikaty mogą się nieznacznie od siebie różnić. Postępuj zgodnie z informacjami.

10. Okres ważności złożonego zamówienia wynosi 5 dni. Jeśli przez ponad 5 dni nie odbierzesz zamówienia, nie zapłacisz za nie lub nie będziemy mogli się z tobą skontaktować, będziemy musieli je anulować.

11.Informacja o zawarciu umowy wraz z podsumowaniem zlecenia pojawi się od po zakończeniu zakupów. Jednocześnie poinformujemy Cię o dalszych krokach zmierzających do realizacji zlecenia na podany przez Ciebie adres e-mail

12.Witryna naszego sklepu internetowego działa prawidłowo, jeśli:

a) twoje połączenie z internetem jest wystarczające i stabilne
b) używasz zaktualizowanej przeglądarki internetowej
c) masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron.
d) przeglądarka internetowa pozbawiona jest oprogramowania mającego wpływ na wyświetlanie witryn internetowych

13. Kiedy korzystasz z naszego sklepu internetowego nie możesz dokonywać w sposób niezgodny z obowiązującym prawem, Regulaminem lub przyjętymi w tym zakresie zasadami współżycia społecznego lub zwyczajami

14. Klient ponosi odpowiedzialność tak jak za własne działania lub zaniechania za działania lub zaniechania innego podmiotu, któremu umożliwia korzystanie z Sklepu za pośrednictwem własnego konta

15. Sklep zastrzega możliwość zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych funkcjonalności strony z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy technicznej, w przypadku gdy nie naruszy to praw Klienta;

16. Jeśli będziesz miał nam do przekazania uwagi oraz wskazówki dotyczące funkcjonowania strony bądź też chciałbyś nam zgłosić reklamację, prosimy o kontakt pod adres reklamacje@hordewild.pl

V Dostawa

1. Produkty zamawiane w sklepie Internetowym www.inkrebel.pl dostarczamy wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Na indywidualną prośbę klient możemy jednak rozpatrzeć dostawę zagraniczną oraz na tej podstawie podać dokładne koszta z nim związane.

2. Koszt dostawy zakupionych produktów sprawdzisz każdorazowo przy wyborze interesującej cię formy przesyłki wkładając produkt do koszyka

3. Umowę sprzedaży realizujemy od 1 do 5 dni roboczych.

4. W sytuacji choćby przejściowej niemożliwości zrealizowania twojego zamówienia w 100% zgodnie z naszymi standardami. Po wcześniejszym poinformowaniu cię o tym, możemy zwolnić się z realizacji zlecenia i zaproponować Ci inne rozwiązanie. W sytuacji niewyrażenia przez ciebie na nie zgody, dochodzi do rozwiązania umowy oraz zwrot 100% zapłaconych przez ciebie pieniędzy na rzecz anulowanego zlecenia.

5. Pamiętaj, że podpisując u kuriera potwierdzenie odbioru, akceptujesz stan i formę dostarczonego towaru.

6. Jeśli stwierdzisz jakiekolwiek uszkodzenia paczki – zgłoś je niezwłocznie przewoźnikowi, oraz zażądaj pisemnego potwierdzenia przyjęcia do wiadomości tego zdarzenia. Jeśli masz jednak jakiekolwiek uwagi co do samego produktu niewynikające z ewentualnych nieprawidłowości transportu, poinformuj nas o tym niezwłocznie na adres reklamacje@hordewild.pl

7. INKrebel nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe podczas transportu oraz nieodpowiednie warunki przechowywania paczki. Nie jesteśmy też pośrednikiem oraz stroną sporu pomiędzy klientem a firmą transprtową.

VI Prawo do odstąpienia od umowy

1. Jako Klient będący konsumentem możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość. Masz na to 14 dni od dnia wydania rzeczy. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu (choć bylibyśmy za to wdzięczni). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz wysłać na adres (reklamacje@hordewild.pl) podając swój adres mailowy, dane z formularza zakupowego, datę zakupu, otrzymania tworu oraz zaznaczenia którego towaru dotyczy zwrot oraz w jakiej kwocie.

2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy  w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę, inną niż przewoźnik. Kupując kilka produktów sprzedawanych jako zestaw, zawierasz umowę sprzedaży w sposób kompleksowy. Oznacza to, że wszystkie świadczenia i prawa dotyczą całości zestawu bez możliwości jego podziału. W przypadku gdy zakup obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach- od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia.

3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Ci jako konsumentowi w odniesieniu do umów:

 a) o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą i poinformowaliśmy Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po tym, jak spełnimy świadczenie, utracisz prawo do odstąpienia od umowy;
b) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz, którą dostarczamy w zapieczętowanym opakowaniu, a której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych – jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

5. Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy, którą chcesz zwrócić a wcześniej nie korzystałeś z niej w sposób konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonalności. Pamiętaj, że towar, który chcesz zwrócić nie może nosić żadnych śladów użytkowania.

6. Większość produktów dostępnych w naszym sklepie internetowym posiada folie ochronne, naklejki i seryjne zabezpieczania gwarantujące brak ich otwarcia. Zalecamy nie zdejmować tych elementów przez 15 dni od doręczenia produktu.

7. Produkt odsyłasz niezwłocznie, do 14 dni po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Jednocześnie ponosząc koszta związane z jego zwrotem.

8. Uprawnienia i obowiązki określone w części Prawo do odstąpienia od umowy dotyczą Cię wyłącznie, jeśli masz status konsumenta – w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta – i kupujesz produkty na podstawie umowy zawartej na odległość. [Podstawa prawna: art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r., poz. 827).

VII Reklamacje

1. Jeśli zawrzesz z nami umowę sprzedaży, masz prawo do reklamacji.

2. Reklamację produktu zakupionego w sklepie internetowym należy zgłosić na adres mailowy reklamacje@hordewild.pl podając jednocześnie powód reklamacji, zdjęcie, swój adres mailowy zamówienia, datę zakupu, otrzymania tworu oraz zaznaczenia którego towaru dotyczy zwrot oraz w jakiej kwocie. Pozwoli to przyspieszyć czas rozpatrywania zgłoszenia.

3. Reklamowany produkt zawsze dostarczasz na swój koszt do naszej siedziby, pod wskazany w wiadomości mailowej adres. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczanie towaru inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;

4. Pamiętaj o właściwym zabezpieczeniu reklamowanego towaru. Nieprawidłowo przesłany towar może  w trakcie transportu ulec uszkodzeniu, co może mieć wpływ na rozpatrzenie reklamacji.

5. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymujesz jej wynik w formie pisemnej wraz z proponowanym rozwiązaniem.

6. Możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Mamy jednak nadzieję, że wspólnie uda nam się znaleźć obopólnie korzystne rozwiązanie.

7. Reklamacja będzie rozpatrzona nie później niż w ciągu 7 dni od otrzymania wszelkich niezbędnych materiałów do jej rozpatrzenia.

VIII Przepisy przejściowe i końcowe

1.W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.;